Další služby
FlexiCall - specializovaný software zaměřený na podporu callcenter.
- FlexiCall je určen k provádění aktivního telemarketingu.
- Obsahuje velké množství funkcí jak pro operátory, tak pro řídící pracovníky.
Vlastnosti software FlexiCall
- automatické vytáčení z databáze
- možnost využití GSM nebo ISDN bran – např. 2N VoiceBlue Lite – systém plánuje hovory přes více bran
- rozdělení provozu na kampaně – každá kampaň je vyřizována separátně (ale paralelně)
- hromadné nahrávání čísel pomocí importu dávkových souborů
- nastavitelné před-vytáčení - dovoluje nastavit počet dopředu před - vytáčených hovorů
- nahrávání hovorů a pře-poslech - hovory jednotlivých operátorů s klienty jsou nahrávány a následně ukládány na ftp server, odkud lze hovory znova otevřít a přehrát pomocí administračního rozhraní.
- blackList – čísla na které se nesmí telefonovat i přesto, že byly importovány
- odložené volání – operátor může několikanásobně naplánovat nová volání (pokračování komunikace s klientem)
- sledování chování operátorů – doba v pauze, doba volání, doba zápisu dat
- možnost vyvolání hovoru operátorem – nezávisle na kampani
Pro více informací nás kontaktujte.